۱۳۹۲ خرداد ۲, پنجشنبه

بارها گفته بود که پروین اشکال داره که به لیستِ دوستهایِ فیسبوک‌م اضافه‌ش کنم؟! جواب داده بودم: نه چه اشکالی داره، خودت میدونی‌ . میگفت : Il est beau-beau-beau! داری میری ایران از طرفِ من ببوسش. پیغامش رو رسونده بودم.
قبل از ظهری که تو لیستِ دوستهاش، اسمش رو می‌-بینم، هم خنده‌ام میگیره هم تعجب می‌-کنم. میگه: اون من رو دعوت کرده، من تو خواب و بیداری بودم که رو موبایل اسمش رو دیدم، نشناختم، فقط از "تهران" فهمیدم که کیه! نمیدونم چطور اسمم رو پیدا کرده؟!! یک قیافه‌ای هم گرفته موقع تعریفِ اینها... با لبخند بهش میگم:  اون تو رو ادد کرده؟!!! تو رو نشناسم، اون رو خوب میشناسم که! جلویِ قاضی و معلق بازی! 
غش‌غش میخنده طوری که اشک از چشماش میاد و میگه می‌دونستی که از همون اول میخواستم ادش کنم، دیشب رفتم تو صفحه‌ش و یه کلیک، تمام! 
درّه سفارش میکنه بهش: ریمه، این دیگه بازی نیست‌ها. حواست باشه، نویسنده است، از دوستهایِ پروینه، ایرانیه، و ....

هیچ نظری موجود نیست: