۱۳۹۲ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

دوشنبه،  "ر" از تزش دفاع کرد، یه تکون بود برام که دیگه وقتشه که تو هم تموم کنی‌. کارش و همینطور ارائه‌ش عالی‌ بود. انگلیسی‌ هم ارائه داد. فکر نمیکنم ۴سال رو پر کرد، کلا آدمِ باسواد و زرنگی هست. هر کمکی‌ هم از دستش بربیاد بی‌-منت و ادعا انجام میده، ضمنِ اینکه بسیار شریف و محترمه، این حرفی‌ هست که بارها پشتِ سرش به سمی یا بچه‌هایِ دیگه هم گفتم. بهم گفت شروع کن به نوشتنِ تزت، منتظرِ استاد نمون، وقت زیاد میگیره.
به مونیک گفتم که شروع کردم بهنوشتنِ تز‌، لطفا به کایل بگو چه خبر از مقاله! از استفان بخواه چی‌ شدند این تصویرها؟ وقتی‌ مایل نیستی‌ من خودم تماس بگیرم یا حرفی‌ بزنم! وگرنه، دوشنبه با کایل و استفان و اکیپ پروژه SMAP کنفرانس تلفنی داشتیم، کایل هم تازه از آلاسکا رسیده بود! اگر ۲ هفته تمام بند بزنه یا نیویورک یا کالیفرنیا، شاید بتونم یه دوره برم پیشش ولی‌ حیف...

هیچ نظری موجود نیست: