۱۳۹۱ آبان ۲۱, یکشنبه

شنبه یک برنامه متوسط‌سنگین رفتم به سرپرستیِ "اگزویر و ژان‌ویو"، تو منطقه پارک  Sentier des caps de Charlevoix.

برنامه خوبی‌ بود، سرپرستی رو خیلی‌ دوست نداشتم، چند باری هم از برخوردشون بدم اومد ولی‌ به خودم تذکر دادم که بالغ رفتار کن، که روزت خراب نشه.

با سایمون آشنا شدم تو این برنامه که دانشجویِ عکاسی‌ هست و تخصصش اینه، واقعا چه خدا به دلِ آدمه هنوز چند روزی نیست که صحبت از یه دوره کوتاه عکاسی رفتن شده و ... می‌تونم ازش کمک بگیرم.


روزِ خوبی‌ بود، هر چند که خیلی سرد و پرباد بود!


 


 شنبه شبها، وقتی‌ میرسم خونه تمومِ بدنم کوفته هست، یه دوشِ آبِ داغ، یه نوشیدنیِ گرم و شام ... خیلی‌ وقت‌ها مهمونی‌ یا دوره همی‌ هست که حتما میرم، همیشه اینطور بودم، دعوت برام مهم بوده، آدمها، حتی اگر به خودم سخت بگیرم






۶ نظر:

نگار ايرانى گفت...

عكساتون واقعاً زيباست .

روزهای پروین گفت...

ممنونم، طبیعتِ اینجا خیلی‌ زیباست (-:

خاتون بانو گفت...

سلام پروین جان.
وای که چقدر طبیعت اونجا قشنگه. فکر کنم باید حتما ببینمش، از نزدیک منظورمه. واقعا ممنون پروین جان که زحمت عکس گذاشتن رو میکشی.
شاد باشی.

روزهای پروین گفت...

سلام خاتون،
خواهش می‌کنم، ثبت و تقسیمِ لحظه‌هایِ قشنگ و خوب، حالِ خوبی‌ داره(-:
اگر بشه که بیای که حتما این کار رو بکن، دیدن هر جایی‌ صفایِ خودش رو داره، اینجا هم که طبیعتِ واقعا زیبائی داره

بانوی معبد سوخته گفت...

کماکان از دیدن عکس ها کیف می کنییییییییم.

روزهای پروین گفت...

کماکان ما هم خوشحال میشیم از این کیف کردنِ شما بانو!(-: