۱۳۹۰ شهریور ۱, سه‌شنبه

Umiujaq -2011

Umiujaq هستم،
اوایلِ ظهر رسیدم، تا سه‌شنبه آینده ۳۰ آگوست می‌مونم.
اینترنت و موبایل تعطیل، دسترسی‌ نیست،
خلبان هلیکوپتر ژان‌فیلیپ عصری اومده، مودم داره و الان که همه خوابیدند من فرصت کردم چند لحظه بیام نت.
فردا ساعت ۷:۳۰ با هلیکوپتر میریم دره BGR
Météo-Média اعلام هوایِ ابری و بارونی کرده،
امیدوارم که بی‌خطر باشه و به خوبی‌ بگذره پرواز!
مینویسم این روز‌ها رو ،دوباره قلم و کاغذ، خوبه.... برگردم، اینجا کپیشون می‌کنم.
لینکِ زیر در موردِ اینجاست، برای اینکه Umiujaq رو بشناسید گذاشتم. تا بعد که عکس‌هایی‌ که خودم میگیرم رو بگذارم!

http://www.nunavik-tourism.com/Umiujaq.aspx

۶ نظر:

Mahdiyeh گفت...

مواظب خودت باش و سفر به خیر.

ن ا ر س ی س گفت...

بانو پروین کماکان مراقب خودشان باشند !
ما منتظر دست نویس ها می مانیم ...

ن ا ر س ی س گفت...

وااااااااااو ...
عجب جاییه خدایی ...

کامبیز گفت...

سلام
لحظات هیجان انگیزیه. یک هلیکوپتر در اختیار یک پژوهشگر ایرانی از طرف یه دولت خارجی. واقعاً باعث غروره . هیجان سهم داشتن در تولید علم به نام یک ایرانی رو من از این فاصله ی دور درک می کنم و امیدوارم این شانس نصیب ایرانی های با لیاقت دیگری هم بشه که توی پژوهش های وسیع و زمانبری مثل این دخالت داشته باشن. فکرشو بکنین داده هایی که بر می دارین یا نقشه ای که رسم می کنین تا مدتها مورد استناد پژوهشگرای دیگری بشه که به اون رفرنس می دن چون خودشون نمی تونن به اون محل سفر کنن.
(قاطی عکسای هنری و یادگاری، موقع نصب سنسورها عکسای جدی از نمای نزدیک که بدرد کتابای درسی می خورن هم بردارین.شاید یه بنده خدایی در آینده بخواد کتاب بنویسه!!)

بهروز گفت...

من دوست دارم با هلیکوپتر سفر کنم
حالا گریه .من هلیکوپتر میخوام
:((((

روزهای پروین گفت...

مرسی‌ از لطف و محبتتون، مواظبِ خودم هم بودم و سفر هم خوب بود به تدریج فرصت کنم مینویسم.

عکس هم گرفتم کامبیزِ عزیز ولی‌ هوا خیلی‌ سرِ ناسازگاری داشت نتونستم مثلِ سالِ پیش زیاد و سرِ حوصله عکس بگیرم.