۱۳۹۰ تیر ۳۱, جمعه

Promenade de chien!

دیروز عصر رو پایه چراغ راهنمایِ سرِ چهار‌راه مقابلِ دانشکده چشمم به این آگهیِ کار افتاد:

ما دو تا دانش‌آموزِ جوون و مسول ۱۱ و ۱۲ ساله هستیم.
ما میتونیم سگ و گربه شما رو به گردش و پیاده‌روی ببریم.
(شرایط):

۸$ در ساعت برای هر سگ.
سگ غیر تهاجمی باشه.
آخر هفته‌ها از ساعت ۱۰:۰۰am تا ۶:۰۰pm.
بعد از ساعت ۸:۰۰pm تماس نگیرید.

برایِ تماس با ما با این شماره تلفنها......تماس بگیرید.

۶ نظر:

درخت ابدی گفت...

به این می‌گن بیزینس!
فکر بکری کرده‌ن. انگار می‌دونن یه عده هم وقت ندارن و هم دلشون می‌خواد (احتمالا) همدمشون بی‌سرپرست نمونه.

روزهای پروین گفت...

همینطوره (-:
اینجا بچه‌ها از همین سنّ و سال، تابستونها کار میکنند، کارِ تابستونه، فرقی‌ هم نمیکنه از چه خونواده‌ای باشند، پدر مادرهایِ پولدار، تحصیلکرده، دکتر، مهندس.... ولی‌ اون چیزی که برایِ من جالب بود اینکه همه چیز تو این اطلأعیه تعریف شده، ساعتِ کار، حقوق درخواستی، وقتِ آزاد و ساعتِ تماس گرفتن، همه چیز تعریف شده و مشخصه، درگیرِ تعارف و رودروایسی نیستند .... برخوردی که آدمها از بچگی‌ یاد میگیرند که با خودشون، خواسته‌هاشون و دنیایِ اطرافشون داشته باشند، شفاف و متعارف!

کامبیز گفت...

خیلی جالب بود!کله شون کار میکنه.
باید اینم می نوشتند که «حیوانات شما با یکبار گردش مشتری دائمی ما خواهند شد. در صورت عدم رضایت سگ یا گربه نیمی از مبلغ دریافتی پس داده می شود.»
ولی دوست داشتم رد این دو تا پسر بچه رو می گرفتم تا ببینم مثلاً در 25 سالگی یا 30 سالگی چه تحصیلاتی کردن و به چه شغلی روی آوردن. آیا موقعیت اون سالاشون با روحیات این سالاشون نسبتی خواهد داشت؟ آیا دامپزشک خواهند شد یا مثلاً ممکنه صاحب یک سالن آرایش و زیبایی حیوانات بشن که حیونا رو ماساژ هم میدن؟....چه میدونم!!

روزهای پروین گفت...

پیشنهادِ جالبیه (-:

معلوم نیست شاید دختر باشند...

این کار تقریبا ساده‌ترین کارِ تابستونیه که بچه‌ها میتونند داشته باشند، این کارهایِ تابستونی خیلی‌ هم به آینده شغلیِ بچه‌ها مربوط نمیشه .... مثلِ اکثرِ دختر‌ها مخصوصاً اگر خوشگل و خوش هیکل باشند، حتما تجربه کارِ تو رستوران‌بار رو دارند، حالا الان ممکنه پزشک باشند یا مهندس یا هر شغلِ دیگه ای...

.آ گفت...

چه جالب! خوشم اومد از کارشون :)

روزهای پروین گفت...

(-: