۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

Princ of Persia !


از اون هفته تصمیم گرفتم که این هفته فیلم «Lettres à Juliette» رو ببینم. قبلا بهش گفتم اگر میخواهی که با من سینما بیایی، بهتره بدونی‌ فیلمهای رمانتیک و درام رو دوست دارم. جواب داده که من همه نوع فیلمی رو دوست دارم، مشکلی‌ نیست! بلیط گرفتیم و رفتیم سالن شماره ۸، فقط دو تا خانم مسن هستند و یک آقایی که چرت میزد. پنج دقیقه نشستیم، میگه ببین سالن بغلی چه فیلمی نشون میده، همه میرند اونجا. میگم من دوست دارم این فیلم رو ببینم، میگه حالا ببینیم اونجا چی‌ نشون میده. فیلم سالن شماره ۷ «Princ of Persia» است و سالن تقریبا پره. چند لحظه به هم نگاه می‌کنیم، میگه همین جا بمونیم و این فیلم رو ببینیم، این هم رمانتیکه، مطمئن باش هر جا که «King & Queen» هست، رمنس هم هست. میگم، من رمنس با جنگ و خونریزی نمیخواهم، زندگی‌ واقعی و‌ رمانتیک! خلاصه که اون موفق شد و امشب فیلم شاهزاده پارسی رو دیدیم!


-------------------------------
عکس‌ از گوگل.

۲ نظر:

Afsaneh گفت...

سلام پروين جان با خودت و با وبلاگت از طريق گوگل ريدر آشنا شدم،خيلي صميمي و خوب مي‌نويسي
من هم از مسافران كبك هستم يعني منتظر مديكال، علايق خيلي نزديك به همي داريم خدا را چه ديدي شايد يه روزي قسمت شد در كبك ببينمت
وبلاگت را در ريدر مشترك و از همان جا مطالبت را پيگيرم
هميشه برقرار و شاد باشي
در ضمن با اجازت در ريدر فالو مي‌كنم شما را به اسم افسانه

روزهای پروین گفت...

سلام افسانه جان، از آشناییت خوشحالم و ممنون از لطفت.

چند سالی‌ هست که کبک هستم و تقریباً آشنا به چم و خم زندگی‌ اینجا. اگر کاری داشتی که من بتونم انجام بدم، حتما بهم بگو، اون چه که در توانم باشه، دریغ نمیکنم.

به امید دیدار!