۱۳۹۲ آبان ۶, دوشنبه

امروز، دوشنبه ۲۸ اکتبر ۲۰۱۳ ساعت ۱۴:۰۰ تو سالن شماره ۲۴۱۷، همون سالنی که ارائه امتحان پری‌دکترام رو داشتم، سمینارِ دکترام رو ارائه دادم. امروز هم کامنتِ "ارائه خیلی‌ خوب" در موردِ کارم گرفتم. ظاهرا ارائه‌کردنم خیلی‌ خوبه و قابلِ توجه، بر عکسِ جواب دادن به سوالها!!!  
سمینارِ دکترا رو روی‌ مینی‌پروژه‌ای تو یک‌سالِ گذشته همزمان با کارهایِ تزم انجام می‌دادم ارائه کردم. کارِ زیادی بود، داده‌ها. آنالیز و تحلیلشون و ....
Alain Rousseau (استاد راهنما) ۴-۳ دقیقه دیراومد، جمعه گذشته (۱۸ اکتبر) یه تمرین داشتم پیشش و نظرات و تصحیحاتش رو داده بود.
مونیک که اون روز بالکل یادش رفته بود و نیومد و با اینکه گفت یه بار برایِ من کار رو ارائه بده اصلا هفته گذشته رو کامل نبود و با این حال من آخرین نسخه کارم رو شنبه (۲۶ اکتبر) برایِ هردوشون فرستادم. آلن که جواب نداد. و مونیک، دیشب بعد از نیمه‌شب حدودِ ساعت ۱:۳۰ بامداد، ایمیلش رو گرفتم که : پرزنتیش‌ات خیلی‌ خوبه و سنتز هم عالیه! همین به من روحیه داد که تونستم بخوابم.
Bonjour Parvin,

C'est bien ta présentation.Tu as fait une excellente synthèse.
J'ai noté des fautes de frappe  à la CONCLUSION. Voici la correction en rouge.
Bonne nuit.
Monique

امروز حدودِ ۱۲:۳۰ ظهر اومد و با هم بغل و روبوسی کردیم و بعد هم که رفتم سالن رو آماده کردم و سمینار.
اساتیدِ ژوری ؛ Karem Chokmanie، استادِ تونسی تو گروهِ خودمون که معروفه به زیاد سوال پرسیدن، و Cloude Fortin که پرزیدنت امتحانِ دکترام بود، به این خاطر تا حدودی من رو می‌شناخت.
خلاصه که این مرحله هم به خوبی‌ تموم شد، خدا رو شکر. دیگه مونده دفاع از تز‌ که به امیدِ خدا تو این چند ماهِ باقیمونده بشه تزم رو تکمیل کنم و دیگه تموم دیگه، پرونده این مرحله از زندگی‌ رو هم ببندیم و بریم الهی به امیدِ تو!




۱۴ نظر:

وحیده گفت...

تبریکات بسیار من رو هم بپذیر پروین جان
امید به اینکه تز رو هم به همین خوبی ارائه بدی
*
بعدش اون وقت میای ایران؟ برای همیشه؟

سعید گفت...

تبریک میگم.

روزهای پروین گفت...

ممنونم وحیده جان از لطفت،
برایِ بدش هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم

روزهای پروین گفت...

مرسی‌ از لطفت سعید عزیز

niloofar گفت...

مبارکه خانوم :*

روزهای پروین گفت...

ممنونم نیلوفر جان از لطفت *-:

نسیم گفت...

تبریک پروین خانوم عزیزم. امیدوارم در تمام مراحل بعدی زندگانی هم همینطور شاداب و موفق باشین. بوس بهتون.

روزهای پروین گفت...

ممنونم از لطفت نسیمِ عزیز و مهربون. شما هم همینطور، شاد و سلامت باشی‌. بوس.

نگار گفت...

تبريكات صميمانه من رو هم پذيرا باشيد پروين خانم پرتلاش و پرانرژى. اميدوارم در همه مراحل زندگيت موفق باشى.

روزهای پروین گفت...

ممنونم از لطفت نگارِ عزیز. شاد و سلامت باشی‌.

Afsaneh گفت...

خسته نباشی عزیزم :-)
و تبریک :-)
نوشته های پایینی قدیمی هست و دیر منتشر کردی، امیدوارم تا حالا دیگه پادرد و اینها هم خوب شده باشه :-)
مواظب خودت باش و به امید دیدار :-)

روزهای پروین گفت...

ممنونم افسانه جان از لطفت.
پا‌درد و اینها هم خیلی‌ بهتر شده و الان دیگه خوبِ خوبم.
باز مرسی‌

کامی گفت...

بله واقعاً هم خدارو شکر که که بخوبی ارائه داشتی. تبریک.
حسی که توی «دیگه تموم دیگه» هست رو درک میکنم!! :-)

روزهای پروین گفت...

ممنونم از لطفت کامی‌ِ عزیز (-: