۱۳۹۱ بهمن ۱, یکشنبه


تو اوجِ بی‌حوصلگی تو این روزِ برفی، تصمیم گرفتم یه فیلمِ ایرانی ببینم. سایت Persianhub رو بالا پایین کردم چیزِ خاصی‌ به چشمم نخورد. همینجوری رو پرنده باز کلیک کردم، شاید به خاطرِ "حسین یاری" که بعد از بازی تو اون سریالِ ماه رمضون که نقشِ "داداشی" رو داشت، ازش خوشم میاد. حتی نمیدونستم که کارگردان کیه؟! فیلم مالِ چه تاریخی هست؟! مهم نیست بالاخره تیکه پاره فیلم رو دیدم تا آخرش....

حالا، از فیلم که بگذریم، نمیدونم این آدم کج کوله‌ها رو از کجا پیدا میکنندخداییش؟ "قاسم خان" و دار و دسته‌ش تو فیلم من رو یادِ مهدی و منوچهر برادرهایِ غلام خان مینداختند... و اون  صحنه از فیلم که اومدند باغ "آقا فریدون"، من رو برد به اون شبِ زمستونی و برفی که این دو تا مست و پاتیل دکترِ آدران رو هم برداشته بودند و آورده بودند دمِ ویلایِ ارنگه!!! ولی‌ اون مالِ خیلی‌ سالها پیش بود که ما بچه بودیم، و من از همون موقع از اون دو تا میترسم!
گاهی‌ آدم فکر میکنه که دیگه نسلشون تموم شده؟!!

هیچ نظری موجود نیست: