۱۳۹۱ آبان ۱۰, چهارشنبه

در سفرم
شهرِ  Val d'Orهستم، یه شهرِ معدنی، معدن طلا، به این معروفه وگرنه معدنِ مس و نیکل هم داره.
هنوز شهر رو ندیدم، فقط وقتی‌ واردش شدیم مثل صحنه‌ای از شبهایِ مه‌آلودِ فیلمهایِ ترسناک بود.
ولی‌ نه، تا اینجاش که خوبه.
ساعت ۹:۳۰ صبح با یه دوجِ شاسی بلندِ سیاه از جلویِ دانشکده با "مونیک" و "ژان‌-ویو" راه افتادیم، سرِ ظهر تو مسیر "ورونیک" رو سوار کردیم و ساعت ۸ شب هم رسیدیم هتل. ورونیک رفت خونه عمه‌ش، ژان‌-ویو هم یکBed &; Breakfast
فردا اوایلِ بعد‌از‌ظهر سخنرانی یا همون ارائه دارم تو دانشگاه، کنفرانسِ ACUNS
کنفرانس ِ بزرگی‌ نیست

بارون شدیده، ظاهراً طبقِ گفته ورونیک مرکزِ اثرِ "طوفانِ سندی" Sandy در کانادا از اتاوا به سمتِ اینجاست!
 با مامانِ نگرانِ طوفانِ سندی صبح حرف زدم و هیچ در این مورد نگفتم و گفتم شنبه برگردم تماس میگرم
دیشب در آخرین لحظه مونیک تصمیم گرفت که من هم جمعه شب با خودش با هواپیما برگردم نه با بچه‌ها و با ماشین.

با همه دلخوری که گاهی‌ از مونیک پیش میاد که به رویِ خودم و خودش نمیارم، ولی‌ بهترینه با هیچ کسی‌ عوضش نمیکنم.

باز هم مثلِ همیشه هنوز یک بار هم سخنرانیم رو براش ارائه نکردم که ایرادهام رو تصحیح کنه و فکر هم نکنم که برسیم، من از رستوران برگشتم ولی‌ مونیک موند پیشِ بقیه که هر کدوم از یه جایِ دنیا اومدند.

عکسها رو تو مسیر گرفتم، اولی‌ رو تو  Mont Laurier  گرفتم به خاطرِ چوبهائی که سمور آورده که خونه بسازه و دومی‌ رو در پارکِ Vérendry

یه چیزی بگم، الان دیدم که مسواکِ سفریم رو جا گذاشتم!!! یعنی‌ چی‌؟!! همین دیگه، فردا اولِ وقت بدو بدو باید برم‌ یه مسواک بگیرم، فککک کن!!!!

پ.ن 1: همین الان ایمیل‌ی که صبح فرستادند رو دیدم، زمانِ ارائه من رو به جمعه عصر تغییر دادند، مونیک هم چند دقیقه میشه که رسیده بهش گفتم میگه راحت بخواب، فردا میبینم Powerpoint رو! عاشقشم که دقیقه ۹۰  ایه!

پ.ن ۲: زنگ زدم پذیرشِ هتل، مسواک و خمیردندون برام آوردند. زندگی‌ زیبا شد! (-:

بانوی معبد سوخته گفت...

سفر بدون ِ مسواک - اصلا کلا زندگی بدون مسواک- هرگز! :)))))
موفق باشی تو کنفرانس پروین جون.

روزهای پروین گفت...

بدونِ مسواک، فککک کن!!!! ((((-:
مسواکِ سفری تو کیفش رو کانترِ دستشویی جا مونده!
ممنونم بانو برایِ آرزویِ خوبت (-:

خاتون بانو گفت...

سلام.
وااااااااااااای چقده خوشگله اونجا.
امیدوارم ارائه تون عالی باشه. بازم برامون عکس بذارید لطفا.