۱۳۸۹ خرداد ۸, شنبه

حس ناشناخته !


میگه تو یک اکسپوزه تو دانشگاه دیدمش، و با دیدنش حس کردم که بند سوتیینم داره باز می‌شه! اولین باری بود که این حس رو داشتم و نمیشناختمش. احساس می‌کردم که این حس جدید ناشناخته رو باید بشناسم، قبل از اینکه بخوام تو یک رابطه وارد بشم و به اشتراک بگذارمش! لازمه ش شناخت خودم، بدنم و تمایلات جنسیمه، اینکه چی‌ میخوام و چی‌ راضیم میکنه. به همین خاطر، چند تا کتاب خوب از جمله «Les trois cerveaux sexuels - Dr Catherine Solano» رو گرفتم! کتاب جالبیه، بهتون توصیه می‌کنم بخونید!
خوشم میومد که انقدر قشنگ و صریح خودش رو تعریف میکرد و بهش میگم همه اون چه که برای ما تابو و حرفهای در گوشیه، برای اینها سوژه علمیه و از همون سنین پائین هم در موردش آموزش میبینند! من هم کتاب رو دیدم و به نظر کتاب خوبیه.

http://www.carevox.fr/psycho-sexo/article/les-trois-cerveaux-sexuels
http://femmes.fr.msn.com/sante/article.aspx?cp-documentid=153085943

۲ نظر:

رضا گفت...

سلام
نوشته هات خوبه همشون خوبه ز امروز وقت کردم و نوشته های این ماهت رو خوندم . و نوشته مربوط به بیژن هم کلی گریه کردم.
موفق باشی

روزهای پروین گفت...

مرسی‌!