۱۳۸۹ فروردین ۸, یکشنبه

آرش!

آرش نه تنها خواننده محبوب من نبوده که همیشه از شنیدن آهنگهاش و نحوه فارسی‌ خوندنش حالم گرفته میشد! یک روز ظهر که تو فاصله ناهاررفته بودم جیم، حین ورزش متوجه شدم موسیقی آشناست‌‌، اه ه ه... ترانه فارسی! عادت به شنیدن موزیک‌های دیگه داشتم ‌، انگلیسی‌، فرانسوی، اسپانیایی، لاتین، عربی..‌.ولی‌ این بار موزیک آشنا بود و ترانه به زبان مادری، فارسی‌، بله آرش بود که میخوند. اون لحظه حس خوبی‌ بهم داد مخصوصا که دخترای مربی با اینکه معنی ترانه رو نمیدونستند ولی‌ از حفظ تکرار میکردند. با خوشحالی‌ گفتم: این ترانه فارسیه!!! و اونها مشتاق بودند بدونند که چی‌ میگه و می پرسیدند : اینجاش چی‌ میگه، اونجاش چی‌ میگه؟ ترجمه کردم براشون، میگفتند که چقدر با احساس و لطیف !!!

یکماهی بود که از ایران برگشته بودم، هنوز تو حال و هوای ایران بودم که رفتم جیم. همین که وارد سالن شدم صدای آرش را شنیدم ... باز هم همون حس خوب !حالا دیگه خوندنش حرصم رو درنمیاره، به خاطر همون حس خوبی‌ که بهم داده خوشم میاد ازش، هر چند هنوزهم خواننده محبوبم نیست!

هیچ نظری موجود نیست: