۱۳۸۹ فروردین ۳, سه‌شنبه

فیدبک !

اولین فیدبک مقاله یی که راجع به نوروز در ژورنال دانشکده نوشته بودم، ایمیلی‌ بود که امروز صبح به دستم رسیده، از این بابت خوشحالم. هدف من همیشه شناسوندن ایران و ایرانی به همین شکلی‌ که هست بوده. ما مطلق نیستیم، تروریست هم نیستیم .اصلا معتقد به اینکه «هنر نزد ایرانیان است و بس!» و شعارهایی امثال این ندارم. ما آدمیم مثل همه مردم دنیا، خوب داریم بد هم داریم. متاسفانه این سی‌ ساله اخیر ارتباطات بین المللیمون کم بوده، با مردم کشورهای دیگه کمتر ارتباط داریم، تقریبا منزوی هستیم،...خودمون رو خیلی‌ میدونیم و چسبیدیم به گذشته یی که چیزی ازش باقی‌ نمونده. گذشته گذشته، الان چی‌ هستیم، این مهمّه. این چند سال، در ارتباطاتم با غیر ایرانیها، با رفتار و برخوردهام سعی‌ در تغییر تصویری که از رسانه‌ها داشتند کردم،نه غلو کردم و نه از چیزی گفتم که الان نیست، فقط ایران امروز با همه خوبیها و بدیهاش، ایرانی، سبک زندگی‌ و اینکه کی هستیم. و اینکه من به عنوان نماینده نسل ایرانی تحصیلکرده، روشنفکر و جدید چگونه فکر می‌کنم و چطور رفتار. خوشبختانه موفق هم بودم،این ایمیل یکی‌ از فیدبک‌هایی‌ بوده که تا به حال داشتم. خوشحالم!

!!Norouzetan Pirouz

Salut les filles! Je voulais juste vous souhaiter un joyeux Norouz! J’espère que vous avez bien fêté.

De notre côté, on a bien mangé avec ma mère et la famille de mon copain Mazdak. On avait pris la peine de bien dressé la table avec les sept ‘’S’’. Merci Parvin pour ton article dans le journal…la culture iranienne gagne a être connu. Et ça aide a défaire les préjugés parce que si on s’arrêtait à ce qui est véhiculé à la télé, tout les iraniens seraient des terroristes.

A+

Danaë