۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

مجله دانشجویی- شماره ۲

دومین شماره مجله دانشجویی دانشکده، اول هفته پیش منتشر شد به دو فرمت کاغذی و اینترنتی. برای این شماره، وقت نداشتم که یه سوژه مناسب پیدا کنم و در موردش متنی بنویسم، به همین دلیل عکسی از باغ ارم شیراز با ۴ خط توضیح فرستادم. توماس، سردبیر مجله خوشش اومد فقط یکی‌ دو تا سؤال پرسید، من هم کمی‌ بیشتر توضیح دادم همراه دو عکس دیگه فرستادم، همون رو هم از اینترنت گرفتم. بعد از چاپ مجله دیدم که اصلا اون طرحی که داده بودم رو اجرا نکردند، اولا که عکس اصلی‌ رو استفاده نکردند و دو عکس دیگه رو به اضافه متنی که فرستاده بودم استفاده کردند. به این صورت به نظرم ناقص میاد، خودم راضی‌ نیستم، حداقل باید بیشتر توصیف می‌کردم و یه خرده هم از شهر شیراز می‌گفتم. مقاله مجله قبلی‌ در مورد نوروز، که شب سال نو ۸۹ منتشر شد خوب بود، لینکش رو همون تاریخ گذاشتم اینجا. حالا انشأالله سومین شماره.

http://www.aecete.ete.inrs.ca/sites/aecete.ete.inrs.ca/files/Journal_vol2_RED.pdf

هیچ نظری موجود نیست: