۱۳۸۹ فروردین ۴, چهارشنبه

زمستون برگشته!!!

آب و هوای کبک از هیچ قانونی‌ پیروی نمیکنه! وسط چله تابستون که هوا داغ و شرجیه هم وقتی‌ میخواهید برید بیرون، حتما باید یک لباس گرم همراتون باشه، چون ممکنه وسط روز هوا تغییر کنه و سرد بشه حتی ممکنه برف و بارون بیاد! امسال در مقایسه با سالهای پیش، زمستون سردی نداشتیم. مخصوصاً یک ماه گذشته هوا عالی‌ بود، گرم و آفتابی که اصلا آدم دلش نمی‌خواست بشینه تو فضای بسته و کار انجام بده، دلت میخواست بری بیرون و لذت ببری از آفتاب، و هوای بهاری و خوب. از دیروز دوباره برف و سرما شروع شده، دیروز که همراه با طوفان بود. باد انقدر شدید بود که موقع برگشت به خونه من حس کردم الان من رو با خودش می‌‌بره!!! برای کبکیها این برف و بوران عادیه، بهش می‌گن طوفان سنت پاتریک. هفته پیش، روز ۱۷ مارس روز ملی‌ ایرلندیها بوده که به سنت پاتریک معروفه.

نمیدونم این تغییر آب و هوا بود، یا افسردگی گلباران یا هر چیز دیگه که من دیروز سر حال نبودم و گند زدم به همه کارهای آزمایشگاهی که این ترم انجام داده و نتایجی که به صورت سمینارارائه داده بودم. دیروز از صبح آزمایشگاه بودم، اصلا تمرکز نداشتم، کارهای جدید رو ذخیره نکردم، اشتباه کردم و تمام نتایج کارهای قبلی‌ رو هم خراب کردم. و امروز از صبح زود رفتم آزمایشگاه و تا عصر قبل از اینکه برم جیم دوباره همه کارها رو انجام دادم، هنوز تموم نشده. خوبیش اینه که این هفته کلاس ندارم و اگر بتونم تا آخر هفته به جایی‌ برسونم عالی‌ میشه چون باید تا آخر هفته دیگه یک گزارش کامل بدم.

امروز خوب شروع شد، با گرفتن ایمیل از برادرزاده و خواهرزاده‌ام که کلی‌ عکس‌های قشنگ ازعید و سفراشون فرستادند. دیدن عکس ها من رو به فکر برد که فینگیلیها چه بزرگ شدند...خانم و آقایی شدند برای خودشون!!! چقدر زمان زود می‌گذره و این رو فقط در بزرگ شدن بچه‌هایی‌ می‌‌بینی‌ که به دنیا اومدنشون رو یادته!!! زمان خیلی‌ سریع می‌گذره، خیلی‌... منتظر هم نمیمونه ما بهش برسیم!

هیچ نظری موجود نیست: